Een woonvoorziening waar 24 uur per etmaal zorg en begeleiding mogelijk is in een respectvolle, warme, deskundige en professionele (woon)omgeving midden in de samenleving met alle mogelijkheden tot integratie en participatie in het gewone wijk- en buurtleven.
De voorziening bestaat uit appartementjes, voorzien van woonkamer, slaapkamer, berging douche, toilet, kitchenette en brievenbus zodat deze appartementjes voor huursubsidie in aanmerking komen. Deze appartementje worden gerealiseerd onder één dak met inpandige voordeuren en met één centrale toegang tot het gebouw. Verder is deze woonvoorziening voorzien van een centrale woonkamer, keuken, wasruimte, een centrale berging voor voorraad, een miva ruimte en slaap/kantoorruimte voor het dienstdoende personeel. Een flinke schuur voor fietsen ect. is noodzakelijk, een ruime tuin/terras is onze wens. Wij streven ernaar om tot integratie, acceptatie en participatie in het wijk- en buurtleven te komen.